绿禾新天地

绿禾新天地
http://lv-he3.blogspot.com/2011/01/blog-post_5607.html

Sunday 7 August 2011

袮的同在


袮的同在

主你充满在这地 我屈膝敬拜你
我心单单属你
我从心深处呼求 要得见你的面 喔主
你是我的一切
我高举双手来尊崇你
我高声歌颂 主我爱你
主你荣耀如云彩围绕 我俯伏来敬拜你

Lord Your presence fills this place
On bended knee I come to worship You alone
Deep inside my heart I cry
I want to seek Your face Oh Lord
You mean so much to me
As I raise my hands to honor You
as I lift my voice to adore You
And You glory falls surrounds me like clouds
I fall down and worship You

2 comments:

羊艹口 said...

凡有气息,都要赞美他!呵呵

绿禾 said...

羊艹口:
你好!欢迎到访!